1. Dreptul de retragere

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmatoarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 10 zile in cazul persoanelor juridice, incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Admiral Media SRL va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Admiral Media SRL in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.

Admiral Media SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

  • furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

  • furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;

  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator precum sunt steguletele pe scobitoare;

  • furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

  • contractele in cazul carora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

  • furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

2. Exercitarea dreptului de retragere

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata,  Admiral Media SRL se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract.  Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

  2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;

  3. Clientul va informa Admiral Media SRL in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.

 Formularul de retur este disponibil si poate fi accesat de fiecare client Admiral Media SRL direct din contul propriu de utilizator.

Optiunea de returnare a produselor dorite este activa doar dupa ce a fost efectuata livrarea acestora. Posibilitatea de returnare este activa doar 10 zile in cazul persoanelor juridice de la primirea coletului.